Monday, 26 October 2015 23:46

Faciliteter og arrangementer

Written by

Sidst opdateret marts 2014

 

KF Faciliteter

Socialt og fagligt

§     Hatten Bar

§     Musikrum i H-20

§     Lagersalg

§     Trykkeriet (Gratis at benytte)

§     Festlokalet

Click here more info + booking of the party room

Sportsaktiviteter (GIF)

·         Bordtennis

·         Badminton

·         Svømning

·         Herrefodbold


Kreativt/praktisk

·         Læserum

  •   Grupperum

 

Dertil en masse

·         Fodbold og beachvolley-turneringer

·         Oktoberfest

·         Midsommerfest

·         Rystesammentur i KF

·         Månedlige rundvisninger for alle de nye

·         Nyindflytterfest

·         Sociale arrangementer

 

Håber I gør brug af vores faciliteter.

 

Med Venlig Hilsen KF

Monday, 26 October 2015 23:45

Bestyrelsen KF

Written by

Senest opdateret marts 2015

Bestyrelsen holder møde en gang om ugen (ofte tirsdag).

Vi kan altid kontaktes på This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ellers kan du skrive til de individuelle medlemmer på de nedenstående emails.

Stilling

Navn

Blok

E-mail

Formand

Michaela Mølmer

 

 

Kasserer

Andreas Sørensen

 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Nyindflytter og Hatten

Alin Stan

 

 

H20 og Politik

Nikolaj Kappelgaard

 

 

Sport

 Andreas Johnsen

 

 

 

 

 

 

Suppleant

Tobias Rose 

 

 

Suppleant

David Chbp

 

 

§ 12 Foreningen ledes mellem generalforsamlingerne af en lønnet bestyrelse på 5 medlemmer, der alle vælges for et år ad gangen. Genvalg er muligt. Bestyrelsen skal fra sin midte vælge formanden. Et medlem af bestyrelsen vælges særskilt til posten som kasserer på generalforsamlingen. Bestyrelsen konstituerer sig selv umiddelbart efter generalforsamlingen og efter ændringer i bestyrelsen.

Monday, 26 October 2015 23:44

Budget

Written by
År Fil:
2012-2013 .xls
2013-2014 .xls
2014-2015 .xls
2015-2016 .xls
2016-2017 .xls
2017-2018 .pdf
   

Monday, 26 October 2015 23:44

Regnskaber

Written by
År Fil:
2012-2013 .PDF
2013-2014 .PDF
2014-2015 .PDF
2015-2016 .PDF
Monday, 26 October 2015 23:43

Forretningsfører

Written by

Forretningsfører for Grønjordkollegiet

Annette Panduro
Forretningsfører siden maj 2017
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Forretningsførerens opgaver:

  • Rådgiver for bestyrelsen
  • Rådgiver for administrationen
  • Sikrer kollegiet overholder gældende love
  • Sikrer kontakten til Københavns Kommunes Tilsyn
  • Sikrer betryggende sagsgange på kollegiet
  • Anviser regninger til betaling sammen med inspektøren
  • Rådgiver ved korrespondance for kollegiet 

Opgaverne varetages ved

  • Månedlige møder med inspektøren, revisor og repræsentanter for kollegiets bestyrelse/Beboerrådet
  • Deltagelse i kollegiets bestyrelsesmøder
  • Udfærdigelse af mødereferater fra bestyrelsesmøderne
  • Kontakt til inspektør og revisor om driften generelt
  • Indberetning til Københavns Kommunes Tilsyn: Årlig rapport om kollegiets budget og regnskab

 

Monday, 26 October 2015 23:41

Referater administrationens bestyrelse

Written by
Dato Fil:
28-11-2013 .PDF
23-04-2014 .PDF
18-11-2014 .PDF
22-04-2015 .PDF
10-11-2015 .docx
19-04-2016 .docx
10-11-2016 .docx
   
Monday, 26 October 2015 23:40

Medlemmer

Written by

senest opdateret juni 2016

I øjeblikket består Bestyrelsen for kollegiet af:

 Navn Udpeget af 
Ivan Lukic (formand) Beboerrådet
Nikolaj Kappelgaard Beboerrådet
Robert Nielsen Socialdemokraterne
André Just Vedgren Radikale
Philip Bille DTU
 -   - 

P.t. mangler der et medlem fra uddannelses institutioner.

Monday, 26 October 2015 23:40

Intern flytning

Written by

Ting du bør vide hvis du vil flytte internt:

Såfremt du ønsker at flytte internt skal du henvende dig på administrationskontoret.
 
I juli, August og september er det ikke muligt at foretage intern flytning.
 
Du skal minimum have boet på dit værelse i 6 måneder før du må flytte internt.
 
Intern flytning sker ca. en uge før d. 1. i måneden. Fra administrationens side forsøger vi altid, at få værelset der skal flyttes til klart, inden du flytter ind. Når vi ikke det kan det betyde, at vi kommer til at forstyrre dig selvom du er flyttet ind.
 
 
Intern flytning, foregår ved at du flytter ud samme dag som du flytter ind på et nyt værelse. Du skal være ude af dit gamle værelse senest kl. 10.30 og du får dit nye værelse kl. 14.00. Du slipper altså for at være ”boligløs”.

 

Dobbeltværelser anvises primært kun til folk, der allerede bor på kollegiet. Flytning til dobbeltværelser vil derfor normalt have karakter af en intern flytning. Se reglementet for intern flytning her.
Monday, 26 October 2015 23:39

Fraflytning

Written by

Ting du bør vide hvis du vil flytte ud:

Blanket fås på adm.kontoret, skal udfyldes og afleveres senest 6 uger inden den 1. i en måned. Man skal flytte ud 14 dage før man har opsagt værelset til, men betaler for hele måneden.
 
Eksempel: Såfremt du ønsker at sige dit værelse op til den 1. november, skal du senest give besked herom den 20. september. Du skal herefter være fraflyttet senest den 18. oktober.
 
Hvis du er flyttet ind før den 01.03.02 er du på ”gammel ordning”. Henvend dig til administrationskontoret, som vil give dig de korrekte datoer.
 
Seneste tidspunkt for udflytning/aflevering af nøgler er kl. 09.30 (på dagen der ligger 2 uger før den 1. i næste måned). Syn af værelset vil blive foretaget samme dag mellem 09.30-12.30. Du har mulighed for at deltage, såfremt du ønsker det.
 
Nærmere information kommer ud i din postkasse i starten af den måned du flytter ud.
 
Du skal selv gøre værelset rent, støvsuge, vaske badeforhæng, vaske gardiner, afkalke badeværelset osv. Du skal aflevere nøgler, dørbrik og vaskekort til administrationskontoret senest kl. 09.30 på fraflytningsdagen. Såfremt ovennævnte ikke er udført tilfredsstillende, vil det blive modregnet i dit depositum.
 
Du behøver IKKE at rykke kollegie-møblerne på dit værelse ned i møbelbanken. Du kan blot lade dem stå. Såfremt du har lånt ekstra møbler (f.eks. 2 kontorstole eller madrasser) skal du dog sørge for at få afleveret dem tilbage til møbelbanken inden fraflytning.
 
Du skal huske at rydde ud i dit skab i køkkenet samt køleskab og fryser. Hvis du har et kælderskab, skal dette også tømmes.
Monday, 26 October 2015 23:38

Indflytning

Written by

Ting du bør vide hvis du vil flytte ind:

Al henvisning af værelser sker igennem KKIK. Du skal derfor kontakte dem viawww.kollegierneskontor.dk såfremt du ønsker at bo på Grønjordskollegiet.

Såfremt du får tildelt et værelse modtager du en e-mail hvor du skriftligt skal bekræfte at du gerne vil have værelset.

Når du har sagt ja til et værelse via e-mail, modtager du kort efter en lejekontrakt, der skal underskrives og returneres til Grønjordskollegiet.

Sammen med lejekontrakten modtager du et indbetalingskort (depositum og 1. måneds husleje). Du får oplyst hvilket værelse du skal bo på og hvornår du kan afhente nøgler til dit værelse.

Man afhenter tidligst nøgler den første hverdag i måneden på administrationskontoret i fælleshuset.
Bemærk at det ikke er muligt at afhente nøglerne FØR denne dato, derimod er det i orden såfremt du ønsker at afhente dem nogle dage senere. Hvis du vil have nogle andre til at afhente nøglerne, skal du kontakte kontoret telefonisk, og oplyse navn på vedkommende der kommer og henter nøglerne. Husk at vedkommende skal have identifikation med.

Ved afhentning af nøglerne får du udleveret:
2 stk. nøgler, som passer til dit værelse, køkken samt din postkasse i fælleshuset.
1 stk. dørbrik, som anvendes til at komme ind i din blok samt fælleshuset.
1 stk. vaskekort, til vaskeriet i kælderen af din blok, mod betaling af kr. 100,00 i depositum.

Kopi af lejekontrakten bliver lagt i din postkasse ca. 2-3 dage efter indflytningen.

Page 4 of 9